لباس نوزاد, مجله

لباس عید برای نوزاد؛ یک انتخاب خاص!

لباس نو برای کودک

جشن سال نو همیشه فوق العاده بوده است. عید نوروز نشان از یک شروع جدید است. اما امسال با حضور نوزاد کوچولوی شما خاص‌تر هم خواهد بود. این نوروز شاید اولین جشن سال نو کودک شما باشد و شما هم می‌خواهید نوزادتان در عین راحتی، زیباترین به نظر برسد. این طبیعی است که شما دوست دارید کودکتان بهترین لباس را بپوشد؛ اما شاید این دغدغه را داشته باشید که نوزادتان برای مهمانی چه لباسی بپوشد؟ نگران نباشید و با هانا همراه باشید تا شما را درباره لباس سال نو راهنمایی کنیم.لباس عید برای نوزاد؛ یک انتخاب خاص!

لباس سال نو نوزاد

فهرست مطالب

خرید لباس بچه‌گانه

خرید مخصوصاً برای خانم‌ها ???? می‌تواند یک فعالیت آرامش‌بخش و سرگرم‌کننده باشد. اما خرید لباس برای کودکان و نوزادان می‌تواند چالش‌برانگیز و گیج‌کننده باشد. دلیل اصلی، این واقعیت است که بچه‌ها در عرض چند ماه بزرگ می‌شوند و لباس‌ها برایشان کوچک. بنابراین، یک سری نکات باید در نظر گرفته شوند. در ادامه قصد داریم در مورد نکاتی که هنگام خرید لباس بچه‌گانه باید در نظر بگیرید صحبت کنیم. فرقی نمی‌کند که فرزند دلبند شما نوزاد، کودک نوپا، پیش‌دبستانی یا حتی در دوران پیش از نوجوانی باشد. ما تمام نکات لازم را برای راحتی شما پوشش داده‌ایم.

از کجا شروع کنیم؟

چند نکته را باید قبل از انتخاب لباس عید برای کوچولوی خود در نظر بگیرید:

وضعیت آب‌ و هوا

 اگر آب و هوای محل زندگی شما به طور کلی سرد است، ابتدای سال جدید و بهار نیز هوا سرد خواهد بود؛ بنابراین، یک لباس گرم و مناسب برای کودکتان تهیه کنید. اگر هوا گرم باشد، لباس‌های نازکی را انتخاب کنید که باعث اذیت و بدخلقی نوزادتان نشود.

جنس لباس

مطمئناً نمی‌خواهید فرزندتان در لباسی که می‌پوشد احساس ناراحتی کند. مطمئن شود که پارچه‌ای که برای کوچولو انتخاب می‌کنید نرم و لطیف باشد. لباس نباید باعث تحریک پوست شود. شما نمی‌خواهید لباس فقط بعد از دو بار شستشو تنگ شود؛ پس لباسی انتخاب کنید که آب رفت کمتری داشته باشد. لباس‌هایی از جنس نخ مصنوعی می‌توانند باعث تحریک پوست شوند. بهترین پارچه برای نوزادان، پنبه ارگانیک است که 100% طبیعی است و مانند ابر نرم است.

طرح های ترند

لباس سال نو نوزاد شما باید شگفت‌انگیز باشد. پس به دنبال طرح‌ها و لباس‌های جدید و به‌روز باشید تا لباس عید کودک شما بهترین باشد.

لباس عید کودک

اندازه لباس

نوزادان و کودکان نوپا به سرعت رشد می‌کنند. شما نمی‌خواهید لباس‌های زیادی بخرید که هم‌اندازه هستند اما مناسب فرزند شما نیستند. توصیه می‌شود برای لباس عید از یک سایز بزرگتر از سایز معمولی کودک خود تهیه کنید تا بتوان برای مدت طولانی‌تری پوشید. بهتر است از کارکنان فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید کمک بگیرید. این نکته را هم در نظر داشته باشید که همه برندها از یک نوع شیوه اندازه استفاده نمی‌کنند.

ولخرجی نکنید

بسیاری از اوقات، والدین زمانی که لباس‌های مشابهی را دوست دارند، به خرید آن دست می‌زنند. بهتر است از انجام این کار خودداری کنید. بچه ها دوست دارند لباس‌های جدید و متفاوت داشته باشند. در عوض لباس‌هایی در سبک‌های مختلف بخرید تا بتوانید با هم ترکیب کنید.

لباس‌های کشدار بهترین است

اگر کودکان پیش‌دبستانی در خانه دارید، خرید لباس‌های کشدار بهترین است. بچه‌های این سن همیشه می‌خواهند همه کارها را خودشان انجام دهند. بنابراین بهتر است لباسی بخرید که آن‌ها بتوانند به تنهایی بدون هیچ مشکلی بپوشند. لباس‌های کشدار را می‌توان به راحتی پوشیده و درآورد.

رنگ لباس

با توجه به علاقه کودکتان رنگ جذاب و مناسبی برای لباس عید او انتخاب کنید. همانطور که می‌دانید دخترها و پسرها رنگ‌های متفاوتی را دوست دارند؛ پس این نکته را نیز در نظر داشته باشید.

لباس عید کودکت رو از هانا بخر!

خرید لباس برای کودک زیر یک‌سال

در این سن، مهم‌ترین جنبه‌ای که باید در نظر گرفته شود، جنس لباس است. نوزادان پوست بسیار ظریفی دارند، بنابراین اطمینان حاصل کنید که لباس‌هایی که خریداری می‌کنید کیفیت بالایی دارند. در این سن لباس پنبه‌ای و کتانی نرم مناسب هستند. همیشه بهتر است در مقادیر کم خرید کنید؛ زیرا نوزادان سریع رشد می‌کنند. نقش‌های و رنگ‌های جذابی را برای لباس عید کودک در نظر بگیرید. لباس فرزند شما می‌تواند با انواع طرح‌ها مانند تصویر اسباب بازی، حیوانات و پرندگان، چتر و … جذاب به نظر آید.

خرید لباس برای کودک نوپا (1-3 سال)

این سن بسیار مهمی است؛ زیرا کودکان در این سن بسیار کنجکاو هستند. لباس باید چیزی باشد که توجه کودک را به خود جلب کند و چیزی باشد که او دوست دارد. از آنجایی که کودکان در این سن بیشتر غذا را روی لباس می‌ریزند لباسی بخرید که به راحتی قابل شستشو باشد. همچنین باید هنگام بازی و راه‌رفتن راحت باشد.

خرید لباس برای کودک 3 تا 5 سال

مانند نکاتی که قبلاً ذکر شد، در این گروه سنی نیز همینطور است. بیشتر لباس‌های کشدار تهیه کنید. این عمدتاً به این دلیل است که بچه‌های این سنین همیشه تمایل دارند که تنها لباس بپوشند. در حالی که دکمه‌ها م‌ توانند کمی دردسرساز باشند، شلوارهای کشی بسیار راحت‌تر به کار می‌روند.

لباس عید کودک

خرید لباس برای کودک 6 تا 8 سال و پیش از نوجوانی (9-11 سال)

خرید لباس برای کودکان در این گروه‌های سنی می تواند کمی مشکل باشد. بهتر است اجازه دهید آن‌ها شما را در خرید همراهی کنند. آن‌ها نمی‌خواهند به سلیقه والدین خود تکیه کنند. خرید لباس عید و سال نو برای کودکان بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است. بنابراین بهتر است به آن‌ها اجازه دهید خودشان انتخاب کنند. اما شما در انتخاب سایز و جنس مناسب لباس دقت کنید.

کلام آخر!

ایام آخر سال و نزدیک سال نو، شلوغ‌ترین زمان بازار و خیابان‌هاست. شما ممکن است در این شلوغی‌ها کلافه و سردرگرم شوید. اگر فرزند کوچک دارید و  فرصت خرید و گشت و گذار در بازار ندارید، خرید آنلاین یکی از بهترین پیشنهادات برای شماست. با خرید لباس نوزاد از سیسمونی هانا از بازار شب عید و شلوغی خیابان و عرضه کالاهای بی‌کیفیت خلاص شوید.