نمایش 1–12 از 23 نتیجه

وان کودک تاشو یوشیتا

۷۷۰,۰۰۰ تومان
وان کودک تاشو یوشیتا (YOSHTA) دارای بدنه سیلیکونی مقاوم،نگهدارنده دوش،محفظه صابون،شامپو ،محل تخلیه آب و همچنین قابلیت تنظیم ارتفاع کفی وان

روغن بدن بچه

۱۲۰,۰۰۰ تومان
روغن بدن بچه جانسون یکی از بهترین محصولات برای مرطوب کردن و ماساژ بدن کودک است. این محصول 10 برابر بیشتر از یک لوسیون معمولی، رطوبت پوست را حفظ می‌کند.

اسپری ضدلک لباس کودک چیکو مدل Sensitive

۳۳۰,۰۰۰ تومان
اسپری لکه بر چیکو چند منظوره، بدون بو و حاوی عصاره چای سبز است. این محصول ضد حساسیت بوده و تقویت کننده تاثیر مواد شوینده می باشد. این محصول قدرت بالایی در مقابله باکتری‌ها، قارچ‌ها و سایر ویروس‌ها دارد.

کرم سوختگی سودوکرم

۲۱۰,۰۰۰ تومان
کرم ترمیم کننده سودوکرم، بریدگی‌ها و سوختگی‌های جزئی از جمله آفتاب سوختگی را به خوبی و موثر تسکین می‌دهد. این محصول با تشکیل یک لایه محافظ روی زخم‌ها به بهبود زخم‌ها کمک می‌کند.

لوسیون بدن چیکو

۲۸۸,۰۰۰ تومان
لوسیون بدن چیکو (Chicco) حاوی عصاره‌ی بادام است که به دلیل دارا بودن فرمولی خاص و ترکیبی از مواد نرم‌‌ کننده و مرطوب کننده پوست باعث رطوبت طبیعی پوست می‌شود به همین دلیل کاملا ملایم و سازگار با پوست است

کرم مرطوب کننده

۳۴۸,۰۰۰ تومان
کرم مرطوب کننده چیکو (chicco)، حاوی روغن‌های غنی از امگا 3، ویتامین E و بدون مواد نگهدارنده و رنگ و الکل است، برای پوست‌های حساس مناسب می‌باشد و به پوست کودک رطوبت کافی را می‌رساند

پودر بچه مایع

۲۴۳,۰۰۰ تومان
پودر بچه مایع بیبی کوکول (baby coccole) یا همان تالک برای تمیز کردن و بهداشت پوست‌های حساس نوزادان و کودکان مناسب است. این محصول ساخت کشور ایتالیا است.

روغن بدن

۲۷۳,۰۰۰ تومان
روغن بدن بیبی کوکول به شما کمک می کند تا همواره پوست فرزندتان را نرم و لطیف و عاری از مشکلات پوستی ببینید.

شامپو سر و بدن

۲۱۸,۰۰۰ تومان
شامپو سر و بدن بیبی کوکول برای هیدراته کردن، نرم و تمیز کردن پوست و شفافیت بخشیدن و شانه کردن موها مناسب است.

صابون مایع

۱۹۵,۰۰۰ تومان
صابون مایع بیبی کوکول، پاک کننده و محافظ پوست حساس نوزادان و کودکان و مناسب برای آب‌رسانی، تمیز کردن، نرمی و خوشبو کردن پوست است.

تب‌ سنج لیزری

۳۰۵,۰۰۰ تومان
تب سنج لیزری AIQURA که با استفاده از امواج مادون قرمز، به صورت دقیق و به‌سرعت دمای بدن و محیط را اندازه گیری می‌کند.

سوهان برقی

۳۷۸,۰۰۰ تومان
سوهان برقی نوزاد و کودک که می‌تواند جایگزینی مناسب برای ناخنگیر و قیچی باشد و گرفتن و کوتاه‌کردن ناخن نوزادتان را راحت کند.